Γιατί ο Χάμιλτον θεωρεί τον Αλόνσο το δυσκολότερο αντίπαλο που είχε στην καριέρα του

Αθλητικα

Παρόλα όσα συνέβησαν στη McLaren το 2007, όταν το εκρηκτικό ταλέντο του Λιούις Χάμιλτον προκάλεσε σεισμό στις σχέσεις του Φερνάντο Αλόνσο με την ομάδα, ο Άγγλος είπε ότι ήταν δύσκολο σε ηλικία 22 ετών να αντιμετωπίσει έναν “μεγάλο οδηγό της F1” όπως τον Ισπανό.

Ο Λιούις Χάμιλτον είχε πολλές και δύσκολες μάχες: με τον Μίκαελ Σουμάχερ και τον Σεμπάστιαν Φέτελ, με τον Φελίπε Μάσσα για το πρωτάθλημα του 2008, με τον Νίκο Ρόσμπεργκ για τον τίτλο του 2016 και με τον Μαξ Φερστάπεν για εκείνον του 2021. Όμως, όπως υποστηρίζει, ο δυσκολότερος οδηγός που αντιμετώπισε στην καριέρα του στη Formula 1 ήταν ο Φερνάντο Αλόνσο, με τον οποίο μοιραζόταν το γκαράζ της McLaren το 2007.

Ήταν η πρώτη χρονιά του Λούις στη Formula 1. Δεν είχε κανένα πρόβλημα να ξεδιπλώσει το φαινομενικό του ταλέντο με ένα από τα δύο ταχύτερα μονοθέσια της χρονιάς εκείνης, αλλά τώρα παραδέχθηκε ότι ήταν μεγάλη η πνευματική πρόκληση να αντιμετωπίσει τον δις παγκόσμιο πρωταθλητή των δύο προηγούμενων ετών Αλόνσο ως πρωτοεμφανιζόμενος στο σπορ.

“Είναι δύσκολο να πω ποιος ήταν ο πιο δυνατός μου αντίπαλος, διότι κάθε φορά που μάχεσαι με κάποιον, βρίσκεσαι σε μια εντελώς διαφορετική κατάσταση”, εξήγησε ο Λιούις, απαντώντας σε ανάλογη ερώτηση. “Θυμάμαι το εγχείρημα να βρίσκομαι δίπλα στον Φερνάντο όταν ήμουν 22.

Ήμουν τόσο νεαρός πνευματικά και, φυσικά, ήμουν εντάξει από άποψη ικανοτήτων, αλλά ήταν μεγάλη η πίεση να αντιμετωπίζω έναν μεγάλο οδηγό της F1 σαν εκείνον. Οπότε, από άποψη ταχύτητας, θα έλεγα ότι είναι ο Φερνάντο, και η ικανότητά του. Είχαμε ορισμένες σπουδαίες μάχες. Εύχομαι να είχαμε περισσότερες. Φαίνεται ότι θα συνεχίσει να αγωνίζεται, οπότε ελπίζω ότι θα έχουμε περισσότερες στο μέλλον”, κατέληξε ο Άγγλος.

Μετά τα γεγονότα στη McLaren το 2007, όταν ο τίτλος χάθηκε από τους Χάμιλτον και Αλόνσο λόγω της μεταξύ τους αντιπαλότητας και του σκανδάλου των τεχνικών σχεδίων της Ferrari, η καριέρα του Αλόνσο ακολούθησε καθοδική πορεία – από την οποία δεν ξέφυγε ποτέ.

Δύο χρόνια στη Renault και μια άνυδρη πενταετία στη Ferrari έφερναν ορισμένες μόνο περιστασιακές νίκες – και ακολούθησαν τέσσερα καταστροφικά χρόνια στη McLaren, πριν ο Ισπανός αποφασίσει να αποχωρήσει στο τέλος του 2018.

Μιλώντας για τις αιτίες της αποχώρησής του πρόσφατα, ο Αλόνσο εξήγησε: “Σταμάτησα το 2018 γιατί είχα μεγαλύτερες προκλήσεις στο μυαλό μου. Είχα το LeMans, τα Indycars, ήθελα να προσπαθήσω τα Cross Country ράλι.

Επιπλέον, το 2018 και ’19 οι ευκαιρίες που είχα να τρέξω στη F1 δεν ήταν ελκυστικές. Κέρδιζε μόνο μία ομάδα, μόνο ο Μπότας και Χάμιλτον μάχονταν για κάθε νίκη και κάθε pole position. Οπότε, δεν ήταν ένα μέρος για μένα που αισθανόμουν χαρούμενος, κι έτσι αποφάσισα να σταματήσω. Δεν ξέρω αν αυτή η σκέψη ήρθε στο μυαλό και του Σεμπάστιαν, το αν θα είχε ανταγωνιστικό ή όχι αυτοκίνητο”.

Ο οδηγός από το Οβιέδο, που επέστρεψε το 2021 με την Alpine και πρόσφατα υπέγραψε -τριετές- συμβόλαιο με την Aston Martin από το 2023, κατέληξε: “Όσο έλειπα από τη Formula 1 είχαμε την πανδημία Όλα τα άλλα πρωταθλήματα, για να είμαι ειλικρινής, χτυπήθηκαν ιδιαίτερα από άποψη χορηγών, κατασκευαστών, τέτοια πράγματα. Η F1 ήταν ακόμα αρκετά υγιής, οπότε σκέφτηκα ότι η μεγαλύτερη πρόκληση θα ήταν να γυρίσω στη F1 και να προσπαθήσω να τα πάω καλά. Προχωράω πάντοτε με βάση τις προκλήσεις που θέτω εγώ, πιο πολύ από ό,τι σκέφτομαι για κάθε στάδιο της καριέρας μου”.

Πηγή: sport24.gr